20 Ekim 2015 Salı

Aloeksper Araç Ekspertiz Servisi

En Güvenilir Araç Ekspertiz
İkinci el oto alımı artık çok yaygın bir hal aldı. Birçok kişi da benim gibi ikinci el araba almaya kalkarken,tedirgin olunabiliyor. Insanın aklında acaba kazıklanır mıyım, araca gereğinden fazla nakit öder miyim bunun gibi sorular gelip gidiyor. Ben de bu bireylerden biriydim. Güngören’de ikamet ediyorum ve yanımda araçtan anladığını düşündüğüm oldukça çok yakınımı da götürmeme karşın kazıklanma olayı benim başıma da geldi. Yani müşterilerini aldatmak aşırı pratik bir hal alabilmiş iken bu konularda güvenilir, profesyonel kişilere başvurmakta fayda görüyorum. 





Şayet sizler de benim bu gibi 2 inci el araç alımında güven sorunu yaşamakta iseniz size tavsiyem Bahçelievler oto ekspertiz şirketi olacaktır. Bu firmanın Bahçelievler’de ve Avcılarda şubeleri bulunuyor. Gönül ister ki arabamız sıfır kullanılmamış olsun. Kafa sorunsuz olsun arabanın hiçbir derdi ham tertemiz olsun. Lakin maddi yönden yeterliliğim olmadığı için ben de 2 inci el otomobillere talip olan kişilerdenim. 2 inci el araçları seçerken çok titiz davranmak gerekmekte. Aksi halde yalan dolanla sizi kandırmaları çok pratik. Ben bu sorunların başıma gelmemesi için edinmeyi düşündüğüm 2 inci arabayı Bahçelievler araç ekspertiz’e götürüyorum. Orada otomobile a dan z ye her şeyine bakıyorlar. Yani arabadan anlamak bir yere kadar. Bu işi deneyimli şekilde yapan deneyimli şahısların eline bırakmak en doğrusu gerçekten de. Üstelik insan gücüyle ve beyniyle tespit edilemeyen araç içi sıkıntı ve arızalar, yepyeni teknolojiye sahip makineler ile çok aşırı basit ve yanlışsız bir biçimde tespit edilebiliyor. Güvenli ve Kaliteli Bahçelievler araba ekspertiz bu işte en güvenli ve kaliteli işi sundular. Buraya geldiğimde otomobili devrettiğim andan itibaren otomobil detaylı bir incelemeye sokuldu. Otomobilin her ayrınsına bakıldı. Problem mevcut ise nerde var ve ne nedenden ötürü mevcut olduğuna bakıldı. Bütün bu incelemelerin sonrasında ise bana sayfalar halinde bir doküman verildi. Bu dokümanda ise araç hakkındaki tüm detaylı bilgiler bulunmaktaydı. Aracın arızaları, hataları ve normal durumları yazmaktaydı. Bu dokümanlara bakarak vasıtası alıp almayacağıma daha doğru bir karar vermiş oldum.


http://tasarimistan.livejournal.com/4706.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder